Tuesday, January 26, 2010

So busy this week


Assalamua'laikum sahabat sahabiah yang ku sayangi semua, moga dalam pemeliharaan Allah sentiasa. Seinfiniti terima kasih atas sokongan dan dorongan yang kalian semua berikan untuk diri ambe dan blog yang tidak seberapa ni.

Disebabkan kesibukkan yang maha dahsyat minggu ni dan minggu depan, ambe terpaksa merehatkan sementara penulisan-penulisan di blog iskandarmuslim ni, sebelum tu ambe nak memohon ribuan kemaafan andai ada tersalah kata dan bicara sepanjang kita berukhuwah.

Justeru dalam keadaan yang tak berapa nak sedap begini, ambe nak berbulan madu dengan assigment sehinggalah keadaan kembali tenang. Sahabat sahabiah nun jauh disana, tiada yang lebih berharga selain doa seorang sahabat terhadap sahabatnya yang lain. Doakan agar dipermudahkan segala urusan ku wahai sahabat, sebarkan aura kecemerlangan dan semangat kalian untuk ambe disini yea.

Nak mengharapkan kepada usaha ambe yang termampu ambe buat, memang tak layak untuk amber gapai kejayaan, melainkan pertolongan Allah jua, kepadanya jua aku berserah. Bantulah hambamu ya Allah, bantulah hambamu ya Allah, bantulah..ameen. Kepada yang dah terbaca entry ni, jangan segan-segan doakan ambe ye. Jazakallah khoiran kathiro. Tata titi tutu, Assalamua'laikum \(^_^)/

-Admin

0 comments: