Thursday, September 30, 2010

adooooi !! eksiden (Y_Y)

inilah keadaan kete kitorang setelah dirempuh dari kiri oleh proton perdana yang dipandu laju

peringatan bersame, lihat kiri..lihat kanan...baru melintasss!!!

hanya Allah saje yang tahu keadaan aku ketika ini

inilah proton perdana yang merempuh kete kitorang, pemandunyer takde naper2 cumer bahagian depan kete ye je remuk sket.

ya Allah hambemu ni tak bersedia lagi nak menghadapmu dengan amalan yang sedikit ya Allah

ya Allah aku bersyukur padamu kerana masih menunda hayat hiudpku diatas dunia ni, tapi aku tak tahu sampi bile munkin 1 jam lagi kah, 1 hari lagi kah atau 1 tahun lagi kah, hanya engkau yang tahu

Alhamdulillah masih hidup lagi aku, mudah-mudahan aku dapat menghadap zatmu dengan amal yang soleh, ameeen

1 comments:

Salam.

Innalillahi wainna ilaihi raaji'uun.. semoga tabah hadapi musibah... insyaAllah diberi ganti ketenangan.